Scouting Malden - Acitiviteiten

Sponsorbomen

Scouting Malden doet mee aan de bomendeal van Scouting Nederland en Stichting Nationale Boomfeestdag. Deze deal in het kort:

Als bedrijf of gemeente kunt u een steentje bijdragen aan het milieu en tegelijker tijd uw lokale scouting groep ondersteunen. Voor 5 euro per stuk kunt u een boom sponseren aan Scounting Malden (Minimale afname is 20 stuks = dus maar €100,-). Deze bomen worden samen met u op 18 maart geplant in de nabijheid van de scouting blokhut (Bosweg 12A, Malden). Van elke boom is €1,- voor Scouting Malden. Deze opbrengst wordt besteed aan de spelaktiviteiten die worden georganiseerd voor de kinderen (5 - 18 jaar).

Wilt u ons steunen en bijdragen aan een beter milieu? Sponser ons dan met een boom!

Meer info? info@scouting-malden.nl