Vaderdagactie BBQ pakket

Vaderdagactie: BBQ pakket

Ook dit jaar hebben we weer een mooi BBQ pakket samengesteld en gaan we ervoor om net als afgelopen jaar minimaal 100 pakketten te verkopen. De kosten voor een pakket is dit jaar €18,- per stuk. Er is keuze tussen een vegatarischpakket en een vleespakket.

Wat zit er zoal in dit mooie BBQ pakket

2x Speklap

Dirk autowas tegoedbon

2x BBQ worstje

stokbrood

2x Shaslick

Harm’s Hoeve tegoedbon

2x Hamburger

Sausjes

2x satestokje

Bakje salade

1x speciaal bier (van de Maldense bierbrouwerij)

Zak houtskool

Het vegatarische pakket bevat vlees vervangers.

Bestellen

Tot 15 juni kunt u de pakketen bestellen door gebruikt te maken van onderstaande knop

BESTELLEN

Vervolgens kunt u de kosten overmaken naar NL22 SNSB 092 16 46 038 t.n.v. M.L.B. Kedde o.v.v. Vaderdag Sc. Malden met uw naam erbij en bezorgen of ophalen vermelden. Pas als de betaling is voldaan is uw bestelling definitief!

Uitlevering

Op zaterdag 18 juni is het mogelijk om de pakketten tussen 10:00 en 12:00 op te halen bij de Scouting Blokhut in Malden. Tussen 13:00 en 16:00 zullen we de pakketten bezorgen in de gemeente Heumen, Mook, Molenhoek, Groesbeek en Nijmegen.

We hebben slechts 100 pakketten, dus op = op!