Scouting Malden - Bevers

Hallo,

Ik ben Stuiter. Ik speel heel graag met leeftijdsgenootjes in het dorp Hotsjietonia, want alle bewoners zijn er reuze aardig. Met Fleur en Keet kleur kun je lekker knutselen. Voor spannende speurtochten kun je langs wippen op de boot van Sterre en Steven Stroom. Rozemarijn zorgt ervoor dat we allemaal lekker kunnen koken en eten. Bij Bas Bos en Rebel leren we alles over dieren! Er valt in Hotsjietonia echt van alles te beleven!

De beverspeltak is de jongste speltak van Scouting Malden. Elke week komen de bever op zaterdagmorgen van 10.00 uur tot 12.30 uur bij elkaar. Dan spelen zij in het dorp Hotsjietonia. Samen met Stuiter en de andere bewoners van het dorp Hotsjietonia gaan we dan op avontuur. Alle jongens en meisjes in de leeftijd van 5 tot 7 jaar zijn welkom om gezellig mee te komen spelen! Spelen in Hotsjitonia is niet alleen leuk maar ook erg leerzaam. Zo leren de Bevers spelenderwijs over alles wat groeit en bloeit in de natuur, hoe ze iets lekkers kunnen maken, maar ook hoe ze kunnen samenwerken.

De bevers gaan ook op kamp! Dan slapen we 1 of 2 nachtjes op de  blokhut en hebben we extra veel tijd op leuke spelletjes te doen. Het  eerste kamp is 1 nachtje dat is het oefenkamp. Het tweede kamp is  ons zomerkamp en dan slapen we 2 nachtje bij scouting. Natuurlijk  mag op een kamp een kampvuurtje niet ontbreken.

Voor meer informatie kunt u mailen naar info@scouting-malden.nl.  Bent u er al van overtuigd dat dit echt iets is voor uw zoon of dochter,  dan kunt u zich aanmelden via onderstaande knop. Dan wordt er    contact met uw opgenomen om een kijkdag af te spreken. Uw zoon    of dochter mag dan  3x gratis komen kijken!

Dus heb jij wel zin in een avontuur kom dan eens kijken wat wij allemaal doen op zaterdag ochtend!