Scouting Malden - Explorers

WAT WIL JIJ DOEN?

Klimmen Geen idee is te gek! Bij de Explorers bepaal je zelf wat je gaat doen. Wil je iets avontuurlijks, zoals klimmen, overnachten in ‘the middle of nowhere’?

Of wil je juist relaxen, barbecueën of film kijken? Of toch meer actie, bijvoorbeeld paintballen of karten?

Alles is mogelijk.

Natuurlijk zijn ‘echte’ scouting activiteiten zoals kampvuur maken, kamperen in tenten en hiken ook vaste prik.  Je regelt en bepaalt het zelf, zelfs de financiën. Lukt het niet, dan is de begeleiding er om je daarbij te helpen.

Als je graag die dure activiteit wil doen maar daarvoor het geld niet hebt, dan begin je voor een dag je eigen restaurant, of deel je drop en chocolade uit op een sportevenement, om zo wat extra’s te verdienen.

Natuurlijk ga je ook op kamp. Weekenden, of een week lang zomerkamp. Vaak ga je naar het buitenland en leer je andere mensen, landen en culturen kennen.

Ben je tussen de 15 en 18 jaar, hou je wel van een uitdaging en ben jij niet bang om nieuwe dingen te ontdekken? Kom dan eens kijken bij de Explorers van Scouting Malden.

De Explorers komen wekelijks op zaterdagavond bij elkaar.

Wil je onze Explorers bereiken? Stuur dan een e-mail naar:

Explorers-staf@scouting-malden.nl