Scouting Malden - Sponsoring

Sponsoring

Scouting Malden is een groep die werkt met louter vrijwilligers en een klein budget. Het onderhoud van de blokhut en het terrein brengt jaarlijks de nodige kosten met zich mee. Daarnaast willen we natuurlijk leuke dingen doen met de kinderen, maar alleen al een museumbezoek kost meer dan het maandelijkse speltak-budget!

Scouting Malden is dan ook heel blij met personen of organisaties die ons een warm hart toe dragen en ons willen ondersteunen.

Rabobank

De recente verbouwing en vernieuwing van het sanitair werd mede mogelijk gemaakt door een financiële bijdrage uit het Coöperatiefonds van Rabobank Rijk van Nijmegen.

Plaats je tekst hier...