Scouting Malden - Verhuur

Verhuur pagina

Het gebouw

Mooie grote blokhut gelegen aan de rand van een groot bosgebied met de mogelijkheden tot 125 personen.

Voorzieningen

Alleen de beneden verdieping wordt verhuurd.

Keuken

koffiezet apparaat

waterkoker

Kampvuur
Een grote kampvuurplaats met vuurschaal is aanwezig.

In de buurt
- groot grasveld op 50 meter
- overdekt zwembad op 200 meter
- winkelcentrum op ca. 800 meter
- huisarts, apotheek, tandarts “de kroonsteen” op ca. 800 meter
- ziekenhuizen op ca. 5 km

Veiligheid
- waterkwaliteit wordt gecontroleerd door een professioneel keuringsbedrijf. Certificaten zijn aanwezig.
- blusdeken in de keuken
- EHBO kist aanwezig
- nooddeuren aanwezig
- brand alarm melders
- gecontroleerde brandblussers en een brandslang in de grote entree hal.

Kosten verhuur (2024)
- € 7,25 per persoon per nacht met een minimum van € 145,00 per nacht (20 personen).
- borgsom € 100,00.

In principe is de aankomst vanaf 13 uur en vertrek uiterlijk om 11 uur, andere tijden in overleg.

Kampen van maandag tot en met vrijdag
Verhuur mogelijk tijdens de schoolperiodes, woensdag is meestal wissel dag, voor 11 uur vertrekken en na 13 uur aankomst. Veel basisscholen hebben een kamp aan het begin en of aan het einde van het schooljaar, maar speciale kampen kunnen natuurlijk gedurende de gehele schoolperiode plaatsvinden, zelfs winterkampen.

Zomer, herfst, winter en voorjaar
Tijdens de schoolvakanties gedurende het gehele jaar maar vooral tijdens de zomervakanties worden veelal kampen gehouden van zaterdag tot en met zaterdag door vele scoutinggroepen uit geheel Nederland.

Weekend
In de vakantie periodes is het mogelijk een lang weekend kamp te houden van vrijdag 13 uur tot maandag 11 uur, korter kan natuurlijk ook.

Afval
In Malden hebben wij speciale voorbedrukte bruine vuilniszakken voor restafval, deze zijn voor het verhuur aanwezig en kosten € 1,50 per ak. Daarnaast zijn er ook gratis doorzichtige zakken aanwezig voor plastic, melkpakken en blik afvoer. Beide zijn ook per rol te koop bij de lokale supermarkten. Glas en papier moet u apart verzamelen en zelf afvoeren, bv. glasbak winkelcentrum Malden. Als u deze kosten niet wilt betalen, zult u al het afval mee naar huis moeten nemen.

Post
Post en ansichtkaarten voor de kinderen tijdens de verhuurperiode kunt u sturen naar “Scouting, Haver 47, 6581 RB MALDEN”, dan wordt de post persoonlijk door de beheerder gebracht.

Op de huurovereenkomst zijn de Algemene Bepalingen van Scouting Malden, vastgesteld op 24 februari 2000, van toepassing. hier te lezen.

Aankomst en sleutel
Op het afgesproken tijdstip zal de beheerder u de sleutel en verhuur map met alle essentiële informatie overhandigen en een instructie rondleiding geven.

Vertrek en controle
Bij vertrek wordt samen met de beheerder de blokhut gecontroleerd op het aantal gebruikte vuilniszakken, eventuele extra schoonmaakkosten en schaden.

Eindafrekening
De eindafrekening vindt plaats via de bank, de borg wordt terug gestort minus de gemaakte kosten die samen met de beheerder zijn vastgesteld.

Contact en boeken
Neem dan contact op met de verhuurder via e-mail: verhuur@scouting-malden.nl

(klik op de afbeeldingen voor een vergroting)